Malin Olvenmo

shopping, fika och mys i soffan

Söndagen har varit riktigt mysig kom hem från landet igår eftermiddag, kom hem och la mig i ett varmt bad så skönt. Sen tillbringade vi kvällen hos Cassi och Björn så trevligt. Sov jätte bra inatt, men vaknade av klåda på magen kl6 imorse inte så värst kul, så det blev dusch och insmorning så kunde jag somna om =).. Idag har vi varit i Handen jag har köpt mig nya mjukisbyxor, amningsbh och en jätte fin munktröja, sen fikade jag och älsklingen winerbröd och varm choklad. Vart sen hem till soffan och se film "Baksmällan" jag läste tidning så jag såg inte filmen. Flizan har blivit sjukt social med mig eler magen rättare sagt, vet inte om hon fattar vad som är där inne =) hon ska ligga på den hela tiden hon e så söt.
Nu har jag badat och ätit middag blev från grillen i centrum idag mm gott. Niklas ligger i badet nu, tror inte vi skulle klara oss utan badkar. Ikväll blir det nog filmmys i soffan ska strax gå till affären och köpa något gott =)

Idag går bebis+mage in i ny vecka, vecka 36 tiden bara springer iväg, men för varje dag som går så växer magen eller ändrar form, snart e han här... nu börjar man bli riktigt nervös inför det nya livet.
Nej nu ska jag klä på mig min nya mysdress.




Se så mysigt vi har =)





Magen v36 (35+2)


Kommentarer
Postat av: beafisen

Ser att du börjar bli stooor nu.. är de jobbigt.. :)

japp snart har vi våra små i famen.. <3

såg även att du har fått lite bristningar.. =/ inte lika roligt.. =/ hoppas att du blir av med dom sen..



och god fortsättning på er..



Kramisar

2010-01-03 » 23:44:08 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

fin mage nu är du stor gumman hihi. snart din tur kraaam

2010-01-04 » 00:27:23 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: beafisen

Okej..

jo då jag mår väl bra.. skönt att jul och nyår är över så man kan komma igång i vardagen igen.. man blir ju helt knäpp av att vara hemma så länge..

är du mammaledig nu el.?



Jag blir det den 12 jan. känns så skönt..

Kram

2010-01-04 » 09:13:19 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0