Malin Olvenmo

Städat och fixat

Nu är allt rensat i köket, skafferiet och kylen samt frysen gapar tomma, men imorn ska vi stor handla. Tror aldrig att jag haft så tomt hemma =).. känns så skönt ändå, hade jätte mycket som hade gått ut i skafferiet, hur ofta äter man konserver typ aldrig.
Har städat och Tvättat idag också, lagade köttfärssås och spagetti till middag, blev riktigt gott. Jag tog ett bad efter middag för jag mådde så fruktansvärt illa igen, men ville inte ta min tablett då man somnar av den, hur kul är det att somna kl fem ?? När jag badar släpper sammandragningarna och illamåendet. Jag och Niklas gick till affären och handlade lösgodis som jag blev hemskt sugen på. Gick sen hem till Tobbe satt där och pratade, sen hörde Corina av sig, så jag gick över till henne och tog en fika, skönt att komma bort en stund =).. Tindra va jätte dålig feber och grinig, led med henne kan inte va lätt att vara 1 år och sjuk, såg på henne att hon inte förstod vad som va fel. Nu sitter jag  med tobbe och Niklas framför tven, vi ser kalenderflickorna, eller dem tittar och jag sitter här. Klockan 12 inatt ska vi till mcdonalds, det gör vi varje gång på natten mot löning, jag och Niklas har gjort det sen vi träffades, men nu har vi inte fgjort det dem senaste månaderna då jag inte mått så bra. Jag är inte hungrig men en glass kan man nog klämma ner. Grabbarna funderar på att bryta traditionen och åka till vegabaren istället, spelar ingen roll för mig.
Börjar känna mig lite smått illamående och den lille i mig börjar sparka och leva rövare, varför kan man inte bara trycka på en start knapp så han kommer ut, eller att man hade ett bestämmt datum för att han skulle komma, det värsta är att han kan få för sig att komma närsom helst nu.
Vill men vill ändå va förbered, man kan väll inte vara förbered, det är nått helt nytt för mig och Niklas.
Nej nu ska jag va lite social med pojkarna, ska plocka lite tvätt och fördriva tiden fram till midnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0