Malin Olvenmo

Trött idag

Rösten är nästan helt borta idag.  Igår satt vi här i soffan och mös... alla tyckte jag skulle ringa till förlossningen, för att jag misstänkte att det sipprade vatten, vaknade natten till igår att det rann, men trodde bara att det va svett. rann mer under dagen. En trevlig sjöterska bad oss komma in på kontroll eftersom det är så hög infektionsrisk. Kom in och dem lyssnade på bebisen och han trivdes som fisken i vattnet. Niklas va nog väldigt nervös, för dem började tala om att om det va vattnet så skulle dem sätta igång mig eftersom jag inte hade några värkar. Fick sedan gå runt på avdelningen med världens största blöja, men då läckte det inte hehehe. En läkare kollade också och hon såg inget vatten, men Kasper va redo att komma ut, så vi va välkommna tillbaka om det hände nå mer. Skönt att det inte va vattnet, jag vill inte bli igångsatt, har hört att det e fruktansvärt jobbigt. Så vi kom hem vid halv tre i natt, jag somnade typ direkt, idag är jag jätte trött, känner mig mör i kroppen, nu har jag fått frukost av min älskling. Vi ska väll ta en promenad med svärmors hundar, vi ska vara hundvakt, då blir Flizan glad när hon får sällskap av sina älskade hundar, dem ska även vara här imorn så då sa vi att då kan dem lika gärna sova kvar. Idag blir det nog bara lugnt och skönt. Får se om Cassi kommer förbi idag. Hon va väldigt utråkad. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, känns som man vill passa på ifall vattnet får för sig att gå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0