Malin Olvenmo

vad ska man göra nu då??

Nu har man städat bort julen, varit hemma hos Cassi och fikat hela dagen så mysigt.. Songul kom också förbi, kul att träffa henne.. hon ska också ha en bebis den 17 mars är hon beräknad. Niklas kom och hämtade mig från Cassi och vi har ätit middag, det blev mcdonalds snabbt och enkelt, nu vaknade Kasper till i magen också, inte så kul att vara jätte mätt och en bebis som sparkar för fullt =(..Nu vill jag bara att han ska komma, men spelar tydligen ingen roll vad man gör, färdknäppen fungerar inte, hallonbladste fungerar inte heller, dammsuga, promenader, dansa...inget funkar är det någon som har någon annan ide??? Går om kring som ett litet barn dagarna innan julafton och väntar på tomten =P. Nu är kl strax efter 18 och vad ska man göra resten av kvällen, jag har gjort typ allt. Har planerat en massa i min allmenacka nu så då kommer kanske bebis mycket fortare, imorn blir det simhallen, sen på Lördag blir det eventuellt bio med cassi och Björn =)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0