Malin Olvenmo

Vilat och badat

Igår pysslade jag hela dagen fixade med Cassi och Björn presenter, gjorde egna askar och ett fint födelsedagskort =). Köpte ett par örhängen åt Cassi, och ett sällskapsspel åt dem båda, Björn fick även nån grej somman gör egna glas i is av oss. Dem blev riktigt nöjda. Tråkigt att dem fyller år på samma dag, men inget man kan göra något åt. Cassi och Björn va på strålande humör igår, kan nog även bero på att dem förlovvade sig på sin födelsedag. Så glad för deras skull. Vi fick jätte goda tårtor mums säger jag bara. När vi kom hem så badade jag och vi satte oss och mös framför tven =)...Tog en sen kvällspromenad innan vi kröp till sängs.

Idag vaknade jag vid 5 av värkar tänkte att nu får det väll ändå sätta igång, kändes nästan som jag höll på att bli magsjuk, världens magknip som kom och gick. Åt en yougurt och la mig i sängen..somnade tillslut vid halv åtta, vaknade igen vid halv tolv, och mådde toppen. Åt frukost och packade badkläder, tog med mig Ida till Torvalla och simmade, hon va hemma från skolan då hon haft ont i halsen.Men hon skulle till skolan imorn igen. Vi badade och bastade jätte skönt. Har haft lite små ont hela dagen, har mest känts tungt. Åkte sen till handen och åt på Taco bar och kollade lite i affärer, herregud vad fina kläder det finns nu till våren, varför ska jag va gravid för, jag vill ha allt, längtar så tills jag kan handla. Men när jag väl kan handla finns det väll bara storlek L kvar =(...Mamma bjöd oss på middag det blev lapskojs så himla gott, åt så jag måddde illa =(.. Nu är jag hemma igen,sitter i soffan, Niklas har fixat med väggfästet till tven som han köpt idag, imorn ska han eventuellt jobba med sin far, det beror väll på mig och bebis =).. Jag hoppas han vill komma snart. Självklart nu när det är så himla nära så ska det bli snöstorm, varför ska allt sånt hända mig??

Nu börjar mobilen och hemtelefonen ringa och pipa, då alla ringer och tittar om den lille kommit, det är så kul att så många är så nyfikna och bryr sig. Alla har koll på datum =) Hade läst innan att många ringer mot slutet men tänkte aldrig att det skulle hända =).. Blir bara glad.
Snart ska vi se andra avenyn den ända serie jag och Niklas följer, vi och Niklas farmor hahaha snacka om pansionärs varning på oss =)


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag som trodde att du låg inne på BB, som du inte har skrivit något i bloggen. så jag har kollat din blogg massor och kollat din fb.. men inget ännu..

tycker din lilla prins jäklas för mkt med dig..



gå i trappor hoppa hopp rep..

kanske något som inte så "underbart" just nu när man känner sig tjock som fan, testa att ha sex. det kan hjälpa lite på traven..



Lycka till nu..

Kramar

2010-01-27 » 21:29:49 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0