Malin Olvenmo

vilat och städat

Nu har jag klätt på mig, ska ta mig till affären fast det blir bilen hahah... värkarna håller i sig av och till, la mig i ett bad en stund så himla skönt. Nu har jag tankat ner The Basebalss album härlig musik hörs nu i sterion=).. Nu ska vi handla till middagen, idag blir det chili corn carne så himla gott. Så länge sen vi åt det. Sen ikväll blir det nog mys framför tven. Har dammsugit idag också så någon nytta har man gjort iallafall. Är jätte sugen på ris så det får nog bli ris till chilin. Hoppas ungen kan komma snart. Imorn blir det nog fika med Cassi... hon håller tummarna för att den lille ska komma. Vädret ser inte så mysigt ut nu, tur att bilen blir framkörd till porten =)
Har läst bland alla bloggar man läser varje dag, men ingen har uppdaterat, vad gör alla idag, är det bara jag som sitter inne och nördar??? tydligen. Sånn är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0