Malin Olvenmo

vill bli av med förkylningen nu

Imorn fyller min älskling år, men han ska jobba så vi får fira med mys på kvällen, man kanske ska laga en god mat åt honom =).. Jag mår pyton idag, vill bara bli av med magen tröttnat på att vara gravid, det är inte kul längre, det är ännu värre att va gravid nu när jag e förkyld och det är jätte kallt ute =(.. Idag har vi inte gjort mycket, Corina och Mats kom förbi på dagen med lilla Tindra och fikade på dagen trevligt, skönt att få sällskap =)... Sen va vi på city gross och handlade, Niklas ville handla kaffe bröd inför imorn för hans släktingar kommer imorn kväll och fikar.
Sen nu på kvällen har vi varit hos lillasyster och fikat, tittat på hennes lilla kattunge, skönt att komma ut på en lite kvällspromenad..fast det är riktigt kallt, jag hoppas att det kan bli varmare snart så man kan gå ut mer. Emmas kattunge va riktigt söt. Nu diskar och städar Niklas inför imorn.. Jag ligger på soffan och slappar har ingen ork till något ikväll. Imorn ska jag till Handen och handla födelsedagspresent åt mitt hjärta vad vet jag inte ännu. Ska möta Cassi också så vi kan ta en fika och prata en massa strunt. Nej nu ska jag se på tv och bara fortsätta tycka synd om mig själv =).. snart blir det sängen. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0