Malin Olvenmo

Äckligt varmt

Jag lider men man ska inte klaga, har vattnat nästan drängt allt på tomten hahaha sköljde av mig själv desutom med slangen, Niklas skrattade när han kom ut  han frågade om det va nån wet t-shirt tävling, tänkte inte på att vit linne blir genom skinligt när det blir blött + att bh:n låg inne på sängen, inte så konstigt att grannarna glodde och att grann gubben rökte 2 cigg på raken hahahaha men det bjuder jag på.

Nu har vi iallafall fått i oss lite middag jag lagade Biff stroganoff så himla gott det blev 2 portioner till mig.
Kasper ligger i badet med sin far just nu och svalkar sig han e så trött och grining i och med värmen han har så svårt att sova lider med honom.

Ikväll blir det nog ett glas vin på altanen, hoppas bara att det blir lite svalare först. Nu ska jag ut och vattna baksidan också med en ny torr tröja och med bh på hahaha

Ha en trevlig kväll alla söta läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0