Malin Olvenmo

Gotland

Jahapp nu har vi varit på gotland sen i tisdags, vädret har inte varit oki =( men trevligt har vi iallafall, nu lyser iallafall solen lagom till att vi ska grilla =).... vad har vi gjort i veckan då?? jo vi har varit på en bilrundtur på ön,sen har vi varit i Visby och knallat på all kullesten, och ätit gott. Kasper njuter av all uppmärksamhet. Jag har även vart och hälsat på min kära kusin och tittat på hennes söta bebis. Han va så liten , man har glömt att kasper varit så liten.
Niklas fyndade igår han köpte en gåstol åt kasper, så nu springer kasper för fullt, men han e lite sur för han kan bara springa baklänges =) men han lär sig snabbt.
Vi har det iallafall jätte mysigt här på gotland trots vädret och alla dessa jä*** flugor dem tar snart kol på oss. Vi dödar säkert 100 tals om dagen, och då ljuger jag inte, jag tror aldrig jag vart med om så mycket flugor.
Vi sover i vår husvagn som vi tagit med oss, vi sover fram i den stora dubbelsängen, och Cassi och Björn sover bak i den lilla dubbelsängen, vi har det jätte mysigt trots att det är varmt och trångt. Men tur att vi står uppställda på min mosters tomt så husvagnen sover vi bara i.

På söndag ska vi hem, har igentligen inte alls någon lust med att åka hem, för snart är det endast 1 vecka kvar på semestern. Men men ska inte klaga efter 6 veckors semester. Vi har ändå hunnit med en hel del, vi har varit massor på landet, varit på min pappas landställe i hedemora, varit i furuviksparken, och  nu är vi på gotland, sen förra helgen hade vi en stor grillfest på landet och va barnfria, vi har haft hur kul som helst.

Snart är hösten här och man kan mysa ner sig i soffan med levande ljus och se massa filmer. Finns mycket mys med hösten.
 En sak till Kasper blev 6 månader igår, och tänderna är fortfarande på gång ingen tand som syns ännu men det är nog inte speciellt långt kvar. När jag kommer hem så ska jag försöka uppdatera bloggen med lite bilder från sommaren så ni får se hur kul och mysigt vi haft.

Imorn blir det att besöka mormor i visby och sen kanske ta en sista titt på den mysiga stan.

Tack och hej från mig och min lilla familj

hoppas alla haft en riktigt mysig sommar och semester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0