Malin Olvenmo

känns som att skriva 1 gång i veckan räcker =)

Finns ingen tid till att skriva här, har en massa annat för mig hela tiden, sonen växer för fullt va på bvc förra veckan han är redan 68,5cm lång och väger ca 7400g hjälp vad tiden går fort. Vi är i full gång med att ha semester det är sjukt varmt. Men man ska inte klaga. Grabbarna va på Power meet i helgen så Cassi bodde hemma hos oss med mig och Kasper, vi hade en riktigt mysig helg god mat och bad och massa mys med Kasper. Han håller på att få tänder och det är inte kul ska man säga, han är så gnällig och kinkig, lider med honom.
På onsdag bär det eventuellt iväg upp till landet, sen på fredag tar vi husvagnen till pappas stuga i hedemora =) ska bli så mysigt, man måste ju test köra husvagnen innan gotland.

Är det nån mer än jag som bara måste klaga på värmen, helt sjukt 34grader varmt och ingen sol hur normalt är det för att vara sverige??

Men som sagt man ska inte klaga men hur svårt är inte det??

Min kusin har nu fått en son en liten neo han kom på det planerade datumet den 5 juli ett stort grattis så när vi kommer till gotland blir det massa bebis mys =)

Jag har igentligen inte så mycket att skriva förutom om att det är varmt för varmt. Mest jobbigt är det nog för lille Kasper som inte fattar och sover typ ingenting. Hoppasatt det kan komma en sturt skur och åska snart så det värsta typ släpper.

Nej nu ska jag äta frulle rulle med min älskling. Sen blir det nog att bada kan inte hålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0