Malin Olvenmo

Dalarö med familjen och Sveriges Nationaldag =)

Idag har vi varit och promenerat på Dalarö Jag och min älskling och min lille son och Mamma och Lillasyster Ida det va så mysigt, vi gick längst hamnen och i den lilla stan om det ens får kallas stad =) Vi hade det toppen sen gick vi in och handlade en engångsgrill, potatissallad lite färdigmarinerade grillspätt och dricka och lite bröd, sen tog vi bilen till schweizerbadet och satte oss där och grillade, Kasper han låg och njöt av att bara få vara med och få äta ute =)men havet va aldeles för kallt tyckte han men jag tyckte det va helt oki badvänligt, men jag får inte bada tyvär =(... så vi satt där på stranden och njöt av vackert väder och god mat. KOm hem vid fyra va helt slut, har tillock med brännt mig lite idag hehehhe, Kasper han somnade redan vid 19 idag och han sover fortfarande, han vaknade till vid 22 och ville ha lite mat men somnade om lika snabbt igen. Nu ska jag och min älskling krypa i säng, efter en underbar nationaldag i solen =)
Imorn är det vanlig vardag igen och min älskling ska jobba, hud så tråkigt, jag ska ta en långpromenad med min lille, så kilona kan försvinna ennumer innan jag ska lägga mig på badstranden.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0