Malin Olvenmo

Dålig på att uppdatera =(

Har haft fullt upp... men ändå har inte så mycket hänt här =) Har varit hemma och njutit av min älskade son som blev 4månader i söndags. I Lördags va vi på freja i Nynäs och åt mat och drack öl det var riktigt trevligt. Söndagen blev mest mys hemma =)... Nu är Niklas hemma och är pappaledig denna vecka då jag är sjukskriven eftersom jag råkat blivit gravid igen =(... så nu håller jag på med en medisinsk abort. Va på odenplan idag och fick den första tabletten.. på fredag ska jag ta resten. känns lite jobbig men känner mig inte redo för en bebis till ännu. Är i vecka 5+6 så det har inte gått så långt ännu som tur e.
Men jag är så glad att jag har min älskade sambo som stöttar =)

Idag har vi sjusat Emma och Mattias till flygplatsen i Skavsta det gör vi inte om i en bil utan Ac..fy vad det va varmt. Emma och Mattias åkte till Spanien idag måste säga att jag är lite smått avensjuk, men nu är solen och värmen här så man ska inte klaga.

Ida min söta lillasyster har varit här då mamma jobbade kväll så vi har grillat och myst,vi möblerade om i vardagsrummet så nu är det så himla mysigt =)
Kasper han har somnat, han tycker det är jobbigt när det är varmt så han har fått värmeeksem inte så kul, så han sover naken i bara blöjan.
Han börjar bli så himla stor, han kan snart sitta själv jag som mamma blir så stolt. Han stoppar allt i munnen och dreglet rinner. Han älskar att stå, så nu har han tröttnat på att ligga, men det är inte så lätt eftersom han börjar bli tung. Men han e så underbar ändå så kul när han utvecklas.
Nu har han börjat äta ordentligt men gröt och puréer, skönt att jag började med smakportioner redan vid 3 månader, så nu sitter han i sin matstol när vi äter middag och äter han med. Han älskar att få vara med och äta =)
Nej nu ska jag lägga mig på soffan med min älskling och mysa. Sen blir det en dusch och sen lägga mig i renbäddad säng.
Natti natti

Kram Malin
Lite nya bilder från veckan som varit =)

Kasper och Melek träffas dem börjar bli så stora =)
Songuls Melek och min Kasper.

Kasper innan Lunch
Kasper ska äta lunch

Kasper på stranden första gången, leker i sanden vilken upplevelse för en 4 månaders bebis =)
Kasper upptäcker Sanden på stranden =)

sommar
Stranden på Dalarö =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0