Malin Olvenmo

Imorn är det min och Niklas dag

Imorn firar jag och Niklas 3 år tillsammans =) känns så underbart varje dag med honom älskar jag.
Får se vad vi hittar på imorn.

Idag har varit en riktig mysdag med goda vänner och familj. Ida jag och Kasper klev upp vid tio, Vi åt frukost Kasper åt gröt han älskar gröt. Provade risgröt idag se om han höll sig mätt längre och ja det kan man lugnt säga att han gjort, han har knappt ätit någon ersättning.
Cassi kom hit med bulle gott gott vidrack en massa the "themaffian" som våra älskade män kallar oss.
Sen dök min söta storasyster in med den lilla magen, längtar till hon ska få sin bebis, men får vänta till ca 27 november då den planeras komma. Tror starkt på att det blir en liten pojke.
Ska bli så kul att Kasper ska få en liten kusin =)

Mamma kom vid 14 hon lagde mat, pannbiff med potatis och brunsås och lingonsylt det va så himla gott. Niklas åt så jag trodde han skulle spricka. Björn kom också det fanns mat kvar så han slapp va hungrig =) Så alla vart mätta i magen.
Kasper han somnade vid 19 han va så trött, tror nog han sover för natten =)

Jag har tagit ett bad och ska strax krypa i sängen, först blir det film och popcorn.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0