Malin Olvenmo

Måndag

Jahapp redan ny månad snart är det semester, tiden går sjukt fort. Niklas är tillbax på jobbet känns tomt och ensamt =(... Men vad ska man göra nån måste ju dra in pengar till familjen. Jag sitter just nu och lyssnar på musik Kasper har äntligen somnat. Det tog bara typ 2 timmar innan han slog igen sina blå =) ibland blir man tokig. Men nu sover han sött. Jag har dragit några drag genom lägenheten med dammsugaren, så nu känns det bra. Skönt att man gjort nån nytta =)
Nu ska jag fixa till mig lite så man inte ser ut som sju svåra år.
Längtar sjukt mycket till min älskling har semester, då blir det Landet, Gotland och massa mer.

Skattepengarna ska komma denna vecka, är det någon som fått sina? Jag väntar och väntar dem e behövliga så fattig som jag e just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0