Malin Olvenmo

midsommar med familj och goda vänner

Snart är denna midsommar helg över, igår va vid och tittade på midsommarfirandet i östervåla. träffade hela Niklas släkt =) sen hem och fixa mat, Cassi och Björn kom på eftermiddan eftersom Cassi jobbat. Vi åt god midsommarmat och drack gott vin och en massa nubbar =) eller det var rättare sagt karlarna som drack en massa nubbar jag drack en hel men trodde den skulle vända magen ut och in, nubbe är inte riktigt min grej.

Idag har vi varit på utflykt till älvkarleby och fikat och myst i solen, alla verkar gabska trötta idag =)
Jag och Cassi ligger just nu och tittar på Mamma mia filmen snart blir det väll grillat grabbarna skulle säga till när middagen var klar.
Kasper han blir bara större och större, han växer så sjukt fort men det är bara kul.

Imorn blir det att fara hem till sthlm för mig och min älskling vi ska hem se till lägenheten och betala räkningar. Kasper får vara kvar med sin farmor.
Det ska bli så skönt att bara få vara jag och Niklas ett dygn känns som en evighet sen =) det första jags ka göra närr jag kommer hem är att bada =)
Men det kommer nog kännas tomt utan Kasper man kommer nog vakna både en och två gånger.

Niklas har ju börjat sin 6 veckor långa semester nu så himla skönt nu kan man göra som man vill =)
Kasper blir 5 månader nästa vecka hjälp vad tiden går fort, änns inte som man hinner med, men han gör framsteg varje dag och det är så kul.
Nej nu ska jag fortsätta se filmen sen hoppas jag snart att maten är klar för jag börjar bli lite smått hungrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0