Malin Olvenmo

Mys i soffan hela dagen

Igår va jag på jobbet och hälsade på riktigt kul. Min chef hon ska också ha en liten =) hon va beräknad i början av augusti =)
Kasper han va riktigt snäll han bara skrattade och log åt mina kolleger så han gjorde nog succé.
När jag kom hem blödde jag som en tok aldrig sätt så mycket blod men det är ju som det ska vara , tur att jag hann hem innan allt kom.=)...somnade ganska sent jag och min älskling satt och tittade på film =)

Imorse gick jag upp tidigt för jag skulle göra det sista på aborten ta dem 4 mutta pillren som jag kallar dem. Tog två citodon sen somnade jag om till 11 skönt. Kom upp och fick frukost av min älskling sen satt vi i soffan och bara degade. Har mått bra idag inte haft speciellt ont i magen och inte blödit så mycket utan mer som vanlig mens. Men jag har varit sjukt trött. Somnade igen vid 14 och klev upp vid 17 och fick middag fisk och potatis =)
Min älskade man är bäst han tar hand om allt här hemma nu när jag inte orkar, knappt att jag slipper gå på toa =)

Min man va med Kasper på 4 månaders kontroll på Bvc idag han har blivit så stor. 6645g och 66cm lång...Bvc Ewa sa att han e en lång kille =) inte så konstigt eftersom jag och Niklas är långa.
Mamma blir så stolt.

Nu har vi precis varit ute på promenad och handlat godis och fredagsmys. Nu sitter jag i soffan tittar på Talang, såg precis den lilla pojken Daniel som spelade fiol gud vad han e duktig det kallar jag talang.
Kan inte hålla med om att Moa är nån Talang låter som nån från Idol. Sen ljuger hon i tv.. säger att innan Talang va hon en vanlig tjej som ingen visste vem det va.. visst säger jag hon va med i Mammas pojkar och hon vann hon blev tillsammans med Tim. varför ljuga. Hon är ingen talang.
nej nu ska jag ta en filt och sätta på mig pyjamasen och lägga mig och mysa med godis =)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0