Malin Olvenmo

Toppendag i solen

Älsklingen min kom och väckte mig vid 10 imorse, klädde på mig sen packade vi in hos hela familjen i bilen och åkte ut till mälarö där vi tittade på hundutställning svärförälldrarna va där och ställde ut sin  colliesar =) mysigt Kasper gjorde stor succé som vanligt. Sen åkte vi hem och grillade och mös hos svärförälldrarna =) vart såhimla mysigt... Kasper har njutit av att gosa med sin farmor och farfar och sin älskade Iris (Collie) han älskar verkligen henne han drar henne i pälsen och han pussar henne och burrar in ansiktet i hennes päls. dem e så söta tillsammans.

Nu sitter vi i soffan, Kasper har somnat så nu har vi lite egen tid ganska skönt och bara få ligga på soffan och slappa =)
Har ont i ryggen och magen men det är väl som det ska vara, e så glad att jag orkat gått igenom detta =) känns som en lättnad nu när allt e klart =)
Nästa vecka blir det att ta min p-spruta, får inte glömma det demma gång.

Nu har jag bestämmt mig för att sluta amma helt också, jag har ju ammat Kasper nattetid ibland och sen när han varit riktigt trött och ledsen, men nu har jag inte kunnat amma honom sen i tisdagsnatt i och med aborten och alla mediciner, och det har fungerat, han vill inte riktigt somna hos mig, då letar han tutte =( det funkar bättre och bättre men hos pappa funkar det bäst. Han är så duktigt, har inte funnits så mycket mat men han har varit nöjd med att snutta har väll varit en trygghet också kan jag tro. Men nu när han klarat sig så bra och brösten slutat ömma varför börja igen??

Nej nu ska jag ta en dusch sen krypa till kojs..e så himla trött idag, fattar inte varför jag e så tgrött känns som det ända jag gör är att sova, kanske nått min kropp behöver. Det har varit så skönt denna vecka, jag har fått sovmorgon varje dag, har fått sova tills jag vaknat, är så glad att jag har min älskade Niklas och min söta lilla son.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0