Malin Olvenmo

Vardagen är här men semestern närmar sig...

Måndagar är så tråkiga...I helgen har man gjort en hel del kul, I fredags va goda vänner här och vi drack en hel del Sangria och det kändes dagen efter man va inte på topp men det va såklart värt huvudvärken.
Lördagen tillbringade vi hemma hos lillasyster vi åt middag och sjöng karaoke och bara mös i soffan, det va riktigt trevligt.
Söndagen umgicks vi med Mattias och Cassi och Björn, vi grillade hemmagjorda hamburgare och mös på altanen. KOm hem vid 21 igår vart åh bada Kasper han tyckte det va riktigt kul, han plaskade och tyckte det va riktigt kul =)
Jag och älsklingen gick och la oss alldeles för sent som vanligt, vi måste bli betydligt bättre på att lägga oss i tid.

idag blev jag väckt strax innan 9 av min son han ville inte sova mer. Så vi klev upp och klädde på oss. Sen satte jag igång med att städa, dammsuga och torka alla golven, Såå nu är det så fint här hemma.

Ikväll kommer Ida, hon ska sova här, mamma jobbar och Ida har sommarlov. Så ikväll blir det väll eventuellt filmys.

På fredag blir det landet, sen stannar jag kvar där till efter midsommar. det ska bli så skönt. Snart är det semester då kan familjen mysa i 6 veckor det kommer bli underbart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0