Malin Olvenmo

Äntligen sover min lille

Kasper har varit vaken sen sen vi va på promenad, nu på eftermiddan va han så trött och grinig tillslut somnade han. Men det är roligt att han är mer och mer vaken =)
Corina va förbi och fikade, hon och Mats har det tydligen inte så bra just nu, tråkigt att höra.
Jag och Niklas skulle äta Kyckling idag men då får bli imorn istället, vart hemma gjord pizza istället =) orkade inte laga nått annat. Nu skall jag ta ett varmt bad för min onda nacke, sen ska vi ha familjemys framför tven. Vi orkar inte göra så mycket annat idag. Jag hoppas att det blir fint väder imorn så man kan gå ut och njuta av solen.
Nu ska jag mysa ner mig för resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0