Malin Olvenmo

Bvc och mys hos mamma

Bvc gick bra nu behöver vi inte gå dit varje vecka, utan varannan eftersom kasper går upp så stadigt i vikt =) Idag vägde han 4440g och va 56cm lång.. han börjar bli stor kille.
Jag har sovit jätte dåligt inatt, vaknat av och till vet inte varför. kasper har sovit mycket bättre.. skönt.
Nu sitter vi hos mamma och fikar cassi är påväg hit, sen kommer även hennes karl. Dem ville träffa lillen.
Ikväll blir det väll lugnt. Ska väll eventuellt ge min karl en spabehandling men bara om jag orkar. Man får se vilket humör man är på ikväll =)
Nej nu ska jag va lite social, min karl tycker att jag är tråkig som sitter här och bloggar. Igentligen har jag inget att skriva heller så det är väll lika bra att man lägger ner och blir social
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0