Malin Olvenmo

Godmorgon

Nu är man vaken har bråkat med min dator, internet vägrade fungera va lite arg ett tag, pratade med comviq support men det fungerade inte ändå, men nu efter att jag avinstallerat och installerat några gånger så fungerar det =)
Kasper va jätte grinig igår magen va väll inte så bra =( men han somnade eller han sov typ hela kvällen.
Nu sover han efter att han fått mat.
Idag ska Niklas fixa med bilen hoppas att det går bra, annars blir det nog inte landet imorn =(
Idag ska jag tvätta och fixa här hemma.

Emma och Mattias kom förbi igår kväll, jag förde över alla filmklipp och bilder från när jag och Niklas träffats och vi va på roadtrip filmer som jag inte kunnat spela upp på min nya mobil.
Det va riktigt kul att se. Vi alla fick oss ett gott skratt men nu ligger dem i datorn så jag ska väll bränna alla filmer och bilder på en skiva lite senare inte så kul om datorn havirerar.

Jag har även rensat bland alla Kaspers kläder, mycket som blivit för smått han har knappt hunnit använda en del =(
Han har fått en massa nya kläder men det mesta är förstort men det är bra att han har han växer så himla fort.


Tråkigt att inte solen skiner idag jag hade tänkt att jag skulle ta en promenad idag, vägde mig igår och jag är 2kg ifrån min mål vikt, det ä lätt att gå ner efter man fått barn, förr kämpade jag men nådde aldrig, nu har jag inte gjort speciellt mycket, kan ha med att man ammar, promenerar varje dag, sover dåligt och hinner inte alltid att äta.
Nu ska jag bara börja träna så man blir lite fast också.

Nu ska jag bada och klä på mig.


Kommentarer
Postat av: Tele2/Comviq

Hej Malin,



Vi på Comviq är glada att du har fått igång ditt internet igen. Vi hoppas att det kommer fungera bra för dig framöver. Skulle du få några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2/Comviq.

2010-04-01 » 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0