Malin Olvenmo

hmm

Idag lät jag min älskling sova ut va tvungen att väcka honom och lillprinsen halv ett annars hade nog dem sovit hela dan. Jag gick upp vid halv elva satte på en tvättmaskin och passade på att plocka lite här hemma, sen har vi bara myst hela dan, klockan bara sprang iväg, lagade kyckling i lergryta till middag, Niklas tog ut Kasper på en promenad medans jag startade med maten och damsög =)
Nu sitter jag i soffan med min härliga familj, Kasper sover i soffan han har sovit bra länge nu så snart får vi nog väcka honom annars sover han inte i natt. Jag har suttit här och gjort naglar på mig själv så nu känner jag mig fin nu, vet inte om jag ska ha rosa tippar eller vita just nu e dem neutrala, får se vad jag gör med dem sen. Orkar inte mer för ikväll efter alla lager gelé. Men fina blev dem iallafall skönt med långa naglar igen.
Älsklingen min har hällt upp ett bad åt mig, så jag ska krypa ner där nu. Ikväll känner jag mig inte alls speciellt trött.
Imorn ska det tydligen bli fint väder igen så då ska jag ge mig ut på en lång promenad med mina älsklingar.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0