Malin Olvenmo

hmmmm

Vad ska man hitta på idag?? Kasper väckte oss kl 8 börjar bli rutin på honom nu. han har varit lite små hängig inatt och igår, igår va det gnäll hela dagen, inget va bra, men han har inge feber och ingen förkylning som märks av. Han äter och han e pigg. Inatt har han velat ligga nära och han har gnällt en hel del, men mest i sömnen tror jag.
Igår kom Niklas hem redan vid 1 det va slut på jobb nu, så nu blir han väll hemma igen =).. jag blir glad men vi får somsagt mindre pengar, men jag älskar att ha honom hemma hos mig.
Vi åkte till Trångsund lämnade hallonbladsthet till Songul som ska ha bebis om någon vecka, får se om det sätter igång förlossningen, man kan ju hoppas att det fungerar.
Vet inte om det kan ha hjälpt mig på traven eftersom Kasper är 8 dagar förtidig. Man kan ju spekulera hur mycket som helst i det, alla säger att det va det som satte i gång det eller så va det det, jag kan säga att jag va och simmade dagen innan, drack hallonbladsthe från v 35, åt en hel annanas samma kväll som vattnet gick, storstädade kvällen innan han kom, så vad det va vet nog bara Kasper. =)

Vi åkte även till Ica maxi och handlade hem det som fattades, sen blev det hem och städa, Niklas tog Kasper på en promenad efetrsom han va så gnällig, sen vart det filmmys i soffan vi såg Luftslottet som sprängdes eller vad den nu heter, Jag somnade efter drygt halva så jag ska se resten nu. Man blir väldigt trött av att vara mamma.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag ska väll iallafall eventuellt till Apoteket och köpa näsdroppar åt Kasper efetrsom han är så täppt nattetid. Får se om det hjälper.
Nu ska vi äta frukost och jag ska se klart filmen. Kasper ligger och ler i Babysittern, men gnällig är han, inte så kul.
Hoppas att alla får en bra dag.

Mys pys i soffan framför en film =)
Kvällsmys i soffan


Kram Kram //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0