Malin Olvenmo

Inatt vart det inte många timmars sömn

Igår vart det promenad, men det va sjukt kallt ute, köpte näsdroppar åt Kasper det verkar fungera, han gnällde hela dagen igår, han vägrade ligga själv. Tillslut la jag mig i sängen med Kasper det slutade med att Niklas också kom och la sig, så vi låg där alla tre och tittade på tv, skönt skönt, Kasper höll sig lugn när vi låg där och mös. Jag somnade redan vid halv tio så himla skönt, Kasper vaknade och va hungrig vid 3 och han ville inte somna om, kanske inte så konstigt när han somnade efter middagen. Så där låg han och jag vaken, tillslut gav jag upp och Niklas fick ta över.

Idag vaknade vi vid halv nio, Andreana ringde det va riktigt kul att höra från henne, man blir så glad när gamla vänner ringer =)
Vi gick upp Kasper va gnällig men somnade om efter att vi klätt på honom, så då gjorde jag och Niklas oss i ordning och åkte till storasyster och fikade, hon har fått det så fint efter ombyggnationen =)
Vi satt hos henne och fikade och pratade en massa skit, Kasper skötte sig fint som han alltid gör när vi är borta, han va lite gnällig och ville inte va utan sin mamma eller pappa.
Efteråt ville jag och Niklas inte åka hem, så vi tog bilen till Liljeholmens köpcentrum väldigt trevligt vi åt lunch och jag fick ett par nya byxor av min söta karl. Kasper sov i vagnen och låg sen och tittade på alla fina lampor i taket.
Vi va där i fler timmar än planerat tiden bara rann iväg, men jag e nöjd. Nu sitter jag i soffan Niklas är och handlar, Kasper ligger och gnäller här brevid, han vill att vi ska titta på honom och prata med honom hela tiden. Jag hoppas att han sover bättre i natt, nu är han pigg så jag hoppas.
Ikväll blir det Andra avenyn vi bara måste se den dåliga serien, vi kan inte slita oss =)

Imorn ska vi till Bvc och mäta och väga Kasper, första gången Niklas ska följa med =) tänkte först be honom gå dit själv, så jag kunde få lite egen tid, men det vågar han inte första gången, utan han vill först se hur allt går till =) han är så himla söt, Älskar honom över allt, även fast vi börjat gå varandra på nerverna ibland, men bråkar det gör vi inte iallafall.
Nej nu ska jag prata lite med min söta gnälliga son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0