Malin Olvenmo

jobba igen =(

Idag ringde Niklas chef, Niklas börjar jobba imorn igen i facking jävla Kista ursäkta språket men det är as långt kommer ihåg när han jobbade där när jag väntade Kasper. Han ska jobba där minst 2 veckor. Plånboken blir fetare hehehe så nått possitivt är det iallafall. Kasper ligger nu i sin säng och pratar med sina nallar.
Kasper fick jätte fina saker av sin farmor igår som varit i England, hon hade köpt jätte mycket kläder till honom. Så himl fina kläder längtar tills han kan ha dem =)... Hon köpte en fin smyckesask åt mig som jag kan ha mina smycken i, en jätte fin skarf och ett litet fat att lägga thepåsen på, sen fick jag och Niklas en tavla =)
Älskar att få presenter.
Idag ska jag försöka tvätta alla bodysar som va i rätt storlek, så han kan börja använda dem snart =)
Annars blir det bara familemys idag, Niklas måste lägga sig tidigt eftersom han börjar halv sju imorn.
Jag ska gå en promenad med mammas hundar i eftermiddag eftersom hon jobbar kväll.
Så ut ska vi iallafall gå.
Nej nu har jag inte så mycket att skriva det händer inte så mycket hos mig nu förtillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0