Malin Olvenmo

känner mig som en människa igen =)

Igår kom Cassi och Björn vi gick och åt tillsammans på kina haket här i vh riktigt trevligt tycker jag. Kasper skötte sig galant, tills jag skulle ta första tuggan av maten då vaknade han som vanlligt men det gick ändå bra =)...Igår va det iskallt trodde man skulle frysa till is.
När jag kom hem la jag mig i ett bad så himla skönt. Satte mig i soffan kunde knappt hålla upp ögonen så jag kröp i säng halv tio, Niklas satt uppe med Kasper.

När niklas kom och la sig blev det mys för första gången sen innan förlossningen, så nu känns det som jag klivit upp i sadeln igen =)... Blev mys imorse också, hahaha
Det är ju inte som förut nu när man har en liten som ligger brevid.
Idag blir det att åka och handla lite på bolaget eftersom vi ska på fest imorn, ska bli riktigt kul om jag får säga mitt =)... Kasper har precis vaknat och han e så himla morgontrött och grinig när han precis vaknat, ska ge honom lite mat nu.. Hoppas alla får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0