Malin Olvenmo

Måndag hatar snön

Nu sitter jag i soffan med Kasper sovandes i famnen, han vill alltid ligga i famnen han e lite bortskämd men vem kan stå emot en sånn liten?? Han väckte mig kvart över åtta i morse. Helgen har varit riktigt mysig.. Vi avslutade helgen igår med att hela familjen badade tillsammans så himla mysigt, sen blev det wallander och mys i soffan.
I Lördags  vart det shopping i lördags i Gävle en riktigt mysig stad. Vart 2 par leggings till mig har äntligen storlek smal nu haahhahah har inte haft det sen gymnasiet tror jag, köpte även present åt mattias som fyller år på fredag =) . I går fick jag sova ut då farmor och Niklas tog Kasper, känner mig riktigt pigg känns som energin har kommit tillbaka. Kasper sover jätte bra på nätterna nu, miniformen fungerar verkligen jätte bra.
Idag blir det lugna gatan, inget roligt väder att ge sig ut i. Ikväll ska vi till Niklas förälldrar jag ska klä om kuddarna på sängen =).
Vi hade även planer på att åka till Ica maxi för att handla lite som fattas men tror nog att vi hoppar det om det ska snöa så här hela tiden.

Nej nu ska jag passa på att klä på mig medans lillen sover.

Tiden går så himla fort, Kasper blev 1 månad i Lördags och det är 1 månad kvar till påsk.
Men nu har jag äntligen fått kläm på det här med mamma rollen. Det blir bara bättre och bättre för varje dag. Älskar att vakna upp varje morgon med min lille bebis. Han är så himla mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0