Malin Olvenmo

Mys med Ida ikväll =)

Idag fick jag sovmorgon Niklas va snäll och tog Kasper =)
Sen kom Svärmor vid 12 jag gjorde Naglar på henne dem blev riktigt fina, va sjukt länge sen jag höll på och byggde naglar, så nu blev jag jätte sugen på att göra naglar på mig själv, men inte så kul att göra på sig själv jag e för lat, så jag ska kontakta min stora syster så hon får göra på mig =)
Svärmor åker till England imorn så hon ville va lite extra fin =)

Vid halv fyra tog vi bilen till skogås och hämtade Ida för mamma jobbar kväll, så nu sitter vi hemma hos mamma, har precis ätit pizza, Kasper ligger vaken och njuter av sällskapet av sin lilla moster =)
Vi ska väll sitta här och mysa tills mamma kommer hem.
Idag va vädret som igår, så skönt med sol.
Synd bara att jag e så trött idag, men jag e glad att kasper är glad och pigg hans öga har blivit riktigt bra nu, skönt.
Nu ska jag fortsätta att titta på förkväll. , det är Gynning som gör hela programmet, skönt att den tanten som va innan gynning inte är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0