Malin Olvenmo

Myskväll

Nu sitter vi hos Emma och mattias, Kasper ligger och sprattlar naken på golvet, Emma leker med honom.
Emma är så glad att vara moster. Vi har sätt på lets dance och solsidan, Niklas och Mattias bakar bullar =) längtar tills dem kommer och serverar nybakta vaniljbullar.
Idag har vi varit i liljeholmens centrum, Niklas köpte nya kläder och Mattias han handlade också..Imorn ska vi hit på fest (kalas) för att mattias fyller år imorn, Emma har bakat jätte fina tårtor =)
Riktigt skönt att hitta på nått ikväll, slippa sitta hemma.

Imorn blir det party, har pumpat en hel del idag, så att jag slipper amma imorn, Kasper får ersättning vid behov men jag vill ändå ge honom bröstmjölk imorn kväll.. Jag ska dricka lite vin imorn, så Kasper får flaska, skönt att han inte har något emot det.
Jag vet bara inte vad jag ska ha på mig, har inte varit på fest sen jag va gravid och då fick man ta det man kunde ha, men nu finns det mycket mer att välja på =)
Man har hur mycket kläder som helst men ändå hittar man inget att ha på sig, känns som jag köper nya kläder jämt men ändå har man inget att ha på sig. Konstigt fenomen det där, jag vet att typ alla tjejer har samma problem.
Nej nu ska jag vänta på att bullarna ska bli klara och passa på att mysa av min familj.
FREDAGSMYS =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0