Malin Olvenmo

nya filmer =)

Nu har vi massa nya filmer jag sitter nybadad i min fina rosa morgonrock och tittar på Nine en jätte mysig film men ändå konstig, en tjejfilm =)
Älsklingen renbäddar sängen och Kasper har somnat så nu passar man på att njuta av lugn och ro. Då han har varit gnällig hela kvällen, han vägrade sova. Han visste nog inte själv vad han ville.
Jag hoppas att Kasper sover för natten nu.
Jag och älsklingen har sätt The Box den va konstig eller skumm om man säger så men den va bra, va en konstig film som cameron Diaz va med i hon e oftast med i komedier så kanske därför man inte tyckte om den.
Imorn kväll ska vi väll se 2012.
Imorn på dan får väll jag se prinsessan och grodan, Niklas vill inte se den, men jag älskar disney filmer, jag bara måste se dem nya.
Ne nu ska jag göra mig iordning för natten....
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0