Malin Olvenmo

Party party

Nu sitter jag hos min svåger han fyller år, festen börjar sina på folk eller det är bara jag och Niklas och födelsedagsbarnet kvar och Kasper som sover förstås hahah.. resten har gett sig ut på pizzan och den andra delen har gått hem =).. Jag har fått dricka vin trevligt. Känns väldigt ovant men jag har haft riktigt trevligt. Jobbigt bara att behöva smyga iväg och pumpa ibland, men så himla kul att få gå på fest.
Dem flesta fester brukar sluta med att jag mattias och Niklas sitter och efterfestar hahaha vi har alltid så himla trevligt tillsammans.
Jag är så himla glad att Cassi och Björn kom, kul att få festa med min Cassi.
Nej nu ska jag återgå till pojkarna. kasper har sovit genom hela festen, han e ingen festprisse hahah men han har gjort succé iallafall ingen kunde sluta att titta på honom.
Hoppas ni alla haft en lika trevlig kväll som jag =)
Hoppas att jag inte mår dåligt imorn, e nog ganska lätt att man gör det nu när maninte druckit på länge.

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0