Malin Olvenmo

Perfekt helg

varför ska helgen gå så fort. i fredags gjorde jag naglar på Songul, så nu är hon fin inför den stundade förlossningen, jobbigt för henne att gå över tiden lider verkligen med henne.
Sen åt vi ute och va bara hemma och mös och såg film.
Igår va vi och hälsade på Johan i sin nya lya sen bjöd vi över honom på middag. kasper blev redan 7 veckor igår han börjar bli så stor. Mattias och Tobbe kom dem också och drack vin. Ska väll erkänna att lite onykter blev jag hahaha vi hade så himla trevligt.
idag kände jag mig lite seg kan bero på allt vin =P
Songul kom förbi och fikade och jag lagade hennes ena nagel som oturs nog gick sönder. Och hon har fortfarande inte fått sin lilla flicka =(
 Sen bar det i väg hem till Cassi och Björn. Nu har vi ätit middag allihopa, Cassi sitter och matar och myser med kasper.

Igår va det så himla fint väder solen värmde så skönt. Men vad hände idag snöstorm, när kommer våren?? hatar all denna snö.

Imorn ska Niklas jobba igen, tråkigt tråkigt. Vad jag och Kasper ska hitta på det vet jag inte ännu. En promenad blir det nog iallafall, jag har köpt ingridienser till en äppelkaka så baka blir det nog imorn iallafall.

Neh nu ska jag va lite social med mina kära vänner.
När vi kommer hem blir det nog film ska väll se Avatar det beror väll mest på om Kasper sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0