Malin Olvenmo

Solen är tillbaka

Idag vaknade jag vid 9, pratade med Andreana bestämde att vi skulle ta en promenad i det fina vädret, Jag klev upp ur sängen och tog ett bad, passade på medans Kasper och Niklas låg och sov, Jag gjorde mig iordning innan Kasper vaknade, sen tog jag honom och klädde påoch gav mat, Vid elva gav vi oss ut på en 2 timmars mysig promenad så himla fint väder, Niklas va så glad att han fick sova ut idag.
Det va jätte kul att träffa Andreana, hennes son har blivit så himla stor, sist jag såg honom va när han va typ lika gamal som Kasper, nu är han 7 månader.
Jätte skönt ute, solen skinner jag va till och med tvungen att ta av mig en tröja då det va så varmt =)
Kasper sov skönt i vagnen, nu är vi hemma igen får väll se om vi kan flirta med farmor senare och se om hon har lust att sitta barnvakt så vi kan åka och tvätta bilen, man ska ju passa på när det är plusgrader.
Gud va glad man blir när solen skinner man får värsta energin.
Jag hoppas att solen har kommit för att stanna nu, så snön försvinner, tänk så skönt att kunna gå ut på torr asfalt =) Längtar.

Såg att en vän fått sin efterlängtade son nu, Stort grattis till Bea, glad att allt gick bra och att ni är hemma nu.

Grattis grattis =)

Nu ska jag förbereda för middag blir kyckling i lergryta idag och det tar tid att göra, men det va så länge sen vi åt det så det ska bli riktigt gott.

Ha en bra dag i solen!!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0