Malin Olvenmo

Torsdag

Idag gick jag upp vid 8 passade på att äta frukost innan kasper vaknade, jag har även börjat tvätta kläderna som farmor köpt åt kasper i england. =)
Yasmine hörde av sig och frågade om vi skulle fika så vi möttes i centrum vid tolv då blev det lunch på Kinan riktigt trevligt. Dennis har blivit så himla stor.
Nu sitter jag i soffan Kasper ligger och skrattar åt Taket hahaha, Han har sovit och ätit och ser väldigt nöjd ut.
Niklas är på väg hem efter sin första arbetsdag på riktigt länge. Känns så tomt när han inte är hemma.
Snart är det redan helg tiden går så fort. Johan ska eventuellt komma och hälsa på oss i helgen det ska bli riktigt trevligt. Cassi och Björn ska äta middag med oss på söndag så mysigt.

Vi har även bokat in dop för lilla Kasper nu det blir den 8 maj här i västerhaninge ska bli kul. Hoppas bara att alla släktingar kommer. Mycket gäster blir det.

Igår va jag i Farsta med Songul som ska ha barn vilken dag som helst, hon har gått över tiden, lider med henne, kan knappt komma ihåg att Kasper legat i min mage, tänk vad fort man glömmer. Vi fikade och pratade om förlossningen min och en massa saker om bebisar. Blev mest en massa graviditetsnack och bebisprat.. kul kul

Nej nu ska jag leka lite med min son som börjar bli upprörd för att han inte får tillräkligt med uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0