Malin Olvenmo

allt känns så bra

Ja det kan man lugnt säga, fan vad jag har det bra. Tror ingen kan ha det bättre. Sitter nu i soffan brevid min älskling och ser tv. Har precis badat...kändes skönt eftersom det är fruktansvärt kallt ute.
Tog en promenad till sanna tidigare och fan trodde nästan jag skulle frysa fast innan jag hann fram =P...tog en kopp the och satt och pratade en stund skönt att komma ut lite iallafall.
Niklas va hos läkaren idag då han behövde läkarintyg (sjukskrivning) då han inte blivit bättre. Han fick penecilin och massa annat smått och gott av läkaren. Så min älskling blir hemma en vecka till. yeahhh
Kasper e piggare idag...men fortfarande gnällig.
Hoppas att han sover i sin säng inatt..blir tokig så inte alls bra när han rullar och klättra i sömnen. Skulle vara skönt att sova ensam i vår stora säng med min älskling.

Corina och Tindra kom förbi tidigare idag..kasper blev jätte glad av att få lite leksällskap...han har inte träffat sina vänner på över en vecka så han blev riktigt lycklig. Vi fikade och barnen lekte =) skönt att få prata av sig.


Imorn vet jag inte vad vi ska hitta på...det ända som är planerat är att vi ska hämta lillsyter min på fritids vid två =) imorn är imorn man vet aldrig vad som väntar

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0