Malin Olvenmo

Äntligen har man fått rätt medicinering för migränen

Är på så bra humör senaste tiden =) vet inte farför men allt liksom flyter på. Idag blev det promenad för mig och Kasper vi fick sällskap av sanna och tristian =) sen vart det fika med blåbärspaj och lunch hos Sanna =)
Kasper började morgonen med sovmorgon till 10 hur skönt som helst.

Har även glömt att berätta att kasper tagit sina första steg på farsdag jag och Niklas är så stolta över honom =) 9 månader e han bara.

Nu ligger vi hela familjen och ser på tv så himla skönt. Kasper har väll snart somnat.
Imorn ska jag till Akka på v-ekg..måste kolla hjärtat innan jag börjar min förebyggande behandling av migränen. Så himla skönt nu när rätt medicin är fixad =)

nu ska jag mysa ner mig hos mina pojkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0