Malin Olvenmo

Helgen

Helgen har varit så bra...förutom att mina älsklingar fortfarande e sjuka och att Niklas knappt kunnat prata då hans röst försvunnit. I fredags kom JOhan och hans emelie på middag det va riktigt trevligt...trots influensan så kom dem...Niklas sa inte många ord då man ändå inte kunna höra vad han sa. Lördagen bjöd på kryssning...jag skulle lämna mina  två sjuka älsklingar för att själv åka och roa mig kändes ganska surt men vad ska man göra då man redan bokat. Det vart jag mamma, lillasyster emma och mammas väninna =) Vi hade en toppen kväll...god mat, dans och mycket skratt =) Emma och jag gick och la oss skaplig tid då ingen av oss ville må dåligt på dagen därpå (idag)...vaknade imorse och mådde toppen klev upp och gjorde oss iordning och åt frukost och shoppade lite taxfree varor =)
Sen vart det att sitta och sippa på en drink och kolla på alla värdelösa människor som apsolut inte kan sjunga som sjöng karaoke fy fan vad folk kan skämma ut sig =) fattar inte hur dem vågar, har dem aldrig hört sin egen röst?? tragist om jag får säga mitt..

KOm hem till min underbara familj och Niklas hade återfått rösten hyfsat... Kasper blev jätte glad när han så sin älskade mamma =)
Älskar när han skinner upp som en sol och vägrar släppa än =)

Min älskade storasyster ringde från bb idag och berättade att allt gått jätte bra hon fick en son i fredags..han e så liten och söt... Kul att hon ringde, blev verkligen jätte glad. Allt va bra med dem och den lille mådde bra, så nu längtar jag bara tills man får klar tecken på att komma och lukta och mysa med den lille=)

Vart middag framför tv så skönt att vara hemma. Sen vart det pepparkaksbak för hela familjen..så om någon kommer hit och ska smaka pepparkakor så är dem inkl kasperdreggel =) han tyckte det va så kul med degen..han åt och åt och åt och mjölet va också väldigt intressant.

Nu sitter jag och min älskling i soffan framför en film som jag typ missat helt men men... Kasper ligger och sover....skönt han har vänt på dygnet men duktiga mamma fick honom att sova skaplig tid =P
Nu ska jag ta mig en kopp the sen krypa ner i min egna säng och det ska bli så skönt.
Borta bra men hemma bäst eller e det inte så..finns nog många som håller med mig.
Hoppas ni alla haft en bra 1:a Advent.
Puss och Kram Malin





kryssning 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0