Malin Olvenmo

träna träna träna

Blivit extremt dålig på att uppdatera men jag har fått total blogg torka.
Har börjat träna med min kära vän sanna....vi har gett oss fan på att bli smala till sommaren om inte smala så fasta och inte säckiga mammor hahaha
Det går riktigt bra för oss måste jag säga...vi försöker träna minst 2 dagar i veckan på gymmet resten av dagarna blir det promenader och träning framför träningsdvd är hemma.
Det känns så jävla bra nu när man äntligen kommit igång och man hittat någon som också har samma mål och som man ligger lika med i träningen =) Nog om träningen.

Kasper är genomförkyld men ändå pigg han växer så det knackar =) river allt inte långt ifrån att gå nu =) han kan stå utan stöd om man inget säger, men så fort han kommer på sig själv så sätter han sig ner...men springer längs möblerna det kan han =) mammas charmtroll...han är vår klätterapa han klättrar upp på allt.
Han blev 9 månader nu den 30 september fy vad tiden går fort..känns inte längesen jag hade stor mage och väntade på att den lilla krabbaten skulle komma ut.
Nu ligger han och sover, snarkar nu när han e förkyld..men det e inget jag retar mig på. Men när niklas snarkar då får han både en och två armbågar i sidan =P men mammas bebis får snarka om han vill. Han snarkar bara för att han e förkyld...han drar riktiga timmerstockar =)

Idag har man inte gjort mycket alls mest legat och sovit med min lille..han har vart jätte trött..men det har passat mig utmärkt då jag haft ont i huvudet.
Nu ikväll gick jag över till Sanna och tog en kopp te..skönt att komma hemifrån en stund.

Nu ska jag hänga tvätten sen ska jag krypa ner i soffan hos min älskling....vi skulle igentligen åkt till landet nu ikväll men Niklas orkar inte köra..helt förståligt. Så det blir imorn bitti istället..ska bli grymt skönt att få vila lite och bara sitta och mysa i höstmörkret framför brasan =)

Så nu har ni fått lite uppdatering om vad som hänt eller händer =) inget kul alls =)

Godnatt godnatt //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0