Malin Olvenmo

Kanelbullens dag vilket skämt

enligt mig..snart kan vi väll ha köttbullens, köttförssåsens dag. En dag för alla butiker bara. En dag för att alla ska nått att skylla på för att svulla...och inte ha en ursäkt för att äta bullar,helt sjukt. Allt börjar gå till överstyr enligt mig.
Jag tänker inte äta kanelbullar idag iallafall...denna dag fanns inte när jag va liten...det e helt oki med våffeldagen och semeldagen (fettisdan)...men nu får dem ta och ge sig...tycker nu vi kan inta en bantardag då alla ska sluta äta en dag alla butiker alla cafér och resturanger stänger...skule va ganska kul.

Idag mår jag betydligt bättre kan ha med att man typ sov hela kvällen igår..tog ett bad och läste min bok i går kväll sen kröp jag i säng.

Kasper vaknade redan vid 6 men somnade snällt om vid halv sju efter han hade legat och sjungt för mig=) vaknade vid halv nio jag va helt död. Sen har vi typ inte gjort något idag...jag har plockat lite här hemma...får snart besök av Corina som ska komma på en fika =) trevligt med lite sällskap. Dagarna går inte fort när man går hemma hela dagarna.
Kasper e lite gnällig så jag ska försöka lägga honom för att sova middag. Orkar inte med när han bara gnäller ...allt e fel..han e förkyld också så det blir inte bättre av det..Nej nu ska jag göra lite nytta kändes skönt att skriva av sig =)


Kommentarer
Postat av: madde

Allt för att lura folk på pengar vet du :-p. Som alla hjärtans dag och sånt.



Såg dig i mammor som bloggar på facebook så kikar förbi :)

2010-10-05 » 21:21:10 URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0