Malin Olvenmo

Nu blev det äntligen av med träningen

Jag kom äntligen iväg =) ringde sanna imorse och fråga om hon hade lust att följa med, då jag vet att hon är lika taggad som jag att bli av med lite gravidkilon och bli fitt igen =)
Så vi drog till gymmet en timme så himla skönt. SEn blev det hem till duschen, Corina och Tindra kom förbi och tog en fika, Sanna och hugo kom med tristian och Tara så kasper har lekt hela kvällen med tristian och tara och tindra, så nu sover han så himla gott han e helt slut =)
Hugo,Sanna och barnen stannade och åt middag, belv köttfärsås och spagetti =) ni anar inte hur fattaig jag e...känns så surt men imorn e det barnbidrag, tror aldrig jag haft så dåligt med pengar, gjorde slut på de sista kronorna idag..men man har mat på bordet och min son går det ingen nöd på. Huvudsaken han mår bra och har det han behöver. Men imorn blir det pengar igen...man kan inte alltid va rik =P....Nu sitter jag och för över lite musik till ipoden innan det bliir sängen. Sanna kommer vid nio då hon har lämnat barnen på dagis..för då bär det av mot gymmet igen. Ska passa på att träna nu när Niklas är hemma...man kan ju inte bli smal och tränad av att sitta hemma på soffan. Trött på min slappa mage så nu ska jag ge 100%
Nästa vecka börjar jag med soppor (pulver) som sanna säger.

Imorn ska vi va hundvakt till på fredag för Niklas förälldrar drar till Ullared...nej jag blir inte avis nejdå inte alls...jag vill också dit...men får bli en annan gång då man har lite bättre ställt =)
Vi hinner dit vi med.
Nej nu ska jag se lite tv innan sängen kallar. ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera min blogg....men det e inte så lätt när man har en son som gärna vill hjälpa mig att skriva =) så det blir mest på kvällarna man kan sätta sig i lugn och ro och skriva, för det mesta e man så slut efter en hel dag med fullt ös..blir inte mycket vila här hemma nu när sonen min börjar bli stor...men det är bara roligt.

God natt god natt Kram kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0