Malin Olvenmo

Sliten idag

Igår var det fest för Emma här hemma hos oss...Jag hade anordnat en överaskningsfest som hon olyckligtvis hade fått reda på med allt blev lyckat ändå. 20 personer kom och allt va så lyckat. jag tror Emma va jätte nöjd..jag va nöjd iallafall. Alla va på sitt bästa humör. Vi sjöng sing star och pratade, spelade spel,dansade och hade det riktigt trevligt. kasper va med hela kvällen han slocknade vid 22 mellan mig och Cassi som gick in i sovrummet och nattade honom. Han sov fram tills att de sista ramlade hem vid 02.30 då va nog både jag och Niklas helt slut. Mitt huvud började säga ifrån..men jag klarade mig från huvudvärk hela kvällen iallafall =)

Pappa och Carin va förbi igår på dan..jag fick en ny LV plånbok så jag e glad =) Kasper fick en ny t-shirt lite stor men nått å växa i.
Trevligt när pappa kommer..kasper blir så glad att få träffa sin morfar.

Idag har det mest varit ligg lägge för mig inte för baksmälla utan för att jag e dunderförkyld med världens slemhosta och feber. Niklas har städat och fixat här hemma. Jag har fan världens bästa fästman/sambo...han e så snäll och tar hand om allt här hemma. Nu har han renbäddat och tvättat så underbart det ska bli att krypa ner i en ren säng. Kasper e också förkyld men han e hyfsat pigg ändå bara lite gnällig. Mn det får man vara när man e 8 månader och täppt i näsan.
Corina kom förbi en stund på dan med Tindra, så barnen fick leka dem e lika förkylda som oss,så det passade bra att dem kom.

Nu sitter jag här i soffan i skrivande stund. Niklas sitter brevid och ser film. Kasper har somnat efter att ha badat med sin pappa =) han älskar verkligen att bada..jag ska väl också hoppa i plurret så kanske det känns lite bättre i kroppen.
Sitter och funderar på vad man ska hitta på i veckan...det ända jag har inbokat är bvc på onsdag 8 månaders kontroll. Imorn kväll ska jag till mamma...på mary key smink visning. Använder mary keys grejer då jag tycker dem e bra. Och i morn kommer det en tjej och visar smink..vi ska agera modeller före och efter bilder..ska bli kul..det blir jag Emma och Mamma =)

Har börjat läsa en ny bok jag e helt såld har snart läst ut den på bara 3 kvällar. Läser Gynings nya bok Ego-women...den e grym,hon har så rätt i det mesta hon skriver. Hon e både rolig och allvarlig =) det e en bok jag rekomenderar.
Nej nu ska jag bada sen krypa i sängen och hoppas på att bli frisk.

Kram kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0