Malin Olvenmo

Tiden går så fort

Gud så fort tiden går...snart är julen här.. det är så kallt ute....Det är fullrulle här hemma därför jag inte uppdaterat på länge.
I helgen va vi ute på värmdö och hälsade på mamma som va hos sin kille. Han bodde riktigt fint..jag och niklas passade på att bada ute i hans bubbel pool riktigt skönt fast det va minus grader ute.
Niklas blev tyvär sjuk och fick feber, så söndagen stannade vi hemma och tog det lugnt.
Nu kommer Niklas va hemma  ett tag, då han sitter på lådan igen, Skanska har inga jobb...men att sitta hemma med lön e aldrig fel =)
Det har verkligen inte hänt något nytt här hemma...så igentligen har jag inget att skriva.
Nu ska jag natta min lille son som har åkt på falsk krupp inte kul alls, det växer bort. Så han hostar extremt ibland så han spyr =( men annars är allt prima ballerina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0