Malin Olvenmo

Trevlig dag =)

Idag fick vi morgon besök, Corina kom efter att hon lämnat Tindra hos dagmamman, blev frukost och en massa gnäll från Kaspers sida, då han e helt dunderförkyld med feber och massa snor.
Idag skulle vi till bvc och mäta och vägas =) Kasper väger nu 8658g och är 71,5 lång stora killen. Varje gång så nöter barnmorskan om hur lång han e, ja vi vet det...hon måste börja bli dement eller nått. Men hon e trevlig ändå kasper gillar henne trots att hon givit honom sprutor vid 2 tillfällen.
Allt såg bra ut med kasper trots snoret =)
Vart apoteket efter bvc och inhandla neseril. Tog en lång promenad i det tråkig vädret men det va välbehövlit nu när jag börjat mitt nya liv utan godis och onödigt skit i munnen =P.....ja jag e värsta godisråttan jag och kasper va väll ute från ca 11-13men han va väll inte till så mcket sällskap då han sov va nog mest därför jag gick runt i cirklar..ville inte gå hem då han vaknar då, stannade  till hos svärfar och svärmor tog en fika och sitter fortfarande kvar här, blev bjudna på middag och det tackar man inte nej till.
Efter fikat nu då jag trots frestelsen inte skall ta nån bulle..detta kommer bli svårt..men tänk så fet den e och rumpa oc magen blir bara större...men aj aj aj aj vad det e svårt munnen säger bara en liten bit en mini bit..om ingen ser så gör det ju inget.
Men nej Malin du kommer bli stor och tjock ingen bulle för din del ikväll drick vatten och the...oki vill man va en snygg milf så måste man hålla sig  som min älskling säger..han älskar mig för den jag e..så ni ska inte tro att han tycker att jag e fet..utan detta är helt mitt val..försöker få med mig honom men han säger att han älskar allt som e onyttigt =)

Nu ska jag gå in och göra sällskap i rummet med dem goda bullarna..nu kom det e liten fågel och viskade i mitt öra att det finns glass också...hur ska detta gå...kommer jag att lyckas????

Ha en trevlig kväll Kram Kram malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0